A világ legnagyobb videómegosztója jelentős változást jelentett be, mi nem biztos hogy mindenkinek tetszeni fog, kérdés az, hogy a tartalomgyártó vagy a néző szempontjából nézzük-e?
Sokakat idegesít, ha az említett videómegosztón 5-6 percenként reklám szakítja meg a zenét, vagy filmet, amit éppen néz, ez a tartalomgyártónak kedvez, azonban a nézőnek pedig idegesítő.
Eddig minimum 10 perces videó esetén jelenthettek meg reklámok, azonban sajnos az új szabály már az, hogy már akár egy 3 perces videóba is belerondíthat egy-egy reklám, gazdagítva a tartalomgyártót, viszont bosszantva a zenét hallgatót, vagy filmezőt.
Ezzel azért a csatorna nagyot kockáztat, mert konkurenciája van neki is bőven, nehogy pont ez a változtatás legyen az s ami lekényszeríti a már hosszú évek óta általa elfoglalt úgymond trónról.
Kell a reklám, de mindennek van határa, a szórólapokba is belesokalltak az emberek, s gyakran olvasás nélkül a kukában, vagy a kályhában kötnek ki, s így ezt a döntést azért jobban meg kellett volna gondolnia a You Tube csatornának, mert egyszer már bizony megégették magukat, akkor az történt, hogy egyre fiatalabbak, és egyre hajmeresztőbb videókat raktak fel, a szponzorok, reklámozók pedig kivonultak, és nagy veszteség lett a vége, nehogy megint a történelem megismételje önmagát.